ვიმუშავეტ ნე-5 მოდულზე, დავასრულეტ მოსწავლის სავარაუდი ნაშრომზე მუშაობა და შევინახეთ მოსწავლის ნამუშევრების საქაღალდეში. განვიხილეტ შფასების რუბრიკები. გავეცანით მოსწავლის ნაშრომის შეფასების შესაბამისი რუბრიკა. ვნახეთ პრეზენტაცია შეფასების სქემების რუბრიკების შესახებ.განვსაზღვრეთ რას ნიშნავს ხვედრითი წილი, ჩამოვტვირთეთ შეფასების რუბრიკები და შევინახეთ საქაღალდეში. შევადგინეტ ბიბლიოგრაფიის ფაილი და ვისწავლეთ იუთუბიდან ვიდეოს გამოქვეყნება ბლოგზე.
ვიმუშავეტ ნე-5 მოდულზე, დავასრულეტ მოსწავლის სავარაუდი ნაშრომზე მუშაობა და შევინახეთ მოსწავლის ნამუშევრების საქაღალდეში. განვიხილეტ შფასების რუბრიკები. გავეცანით მოსწავლის ნაშრომის შეფასების შესაბამისი რუბრიკა. ვნახეთ პრეზენტაცია შეფასების სქემების რუბრიკების შესახებ.განვსაზღვრეთ რას ნიშნავს ხვედრითი წილი, ჩამოვტვირთეთ შეფასების რუბრიკები და შევინახეთ საქაღალდეში. შევადგინეტ ბიბლიოგრაფიის ფაილი და ვისწავლეთ იუთუბიდან ვიდეოს გამოქვეყნება ბლოგზე.
ОтветитьУдалить